Okei, eli en oo kirjottanu pitkään aikaan mitään, ku motivaatio katos hetkeks :D paljon on täs ny kuiteski tapahtunu.. joku kuukaus sitte (hehheh) kävin Janskun kaa TAAS flamingossa, kuvia laitan sit ku jaksan, ja oli meijän koulun ja yhen topisen koulun väliset kisat, voitettiin ekaa kertaa! Wouw.. Oon käyny nyt parina päivänä Hietsussa, sieltäkää ei tullu kuvii :D mut huomen taas ja katotaan jos saan jotai kuvii sielt ku oon siel koko illan..
Mitäs muuta on hommaillu... AINII! Oli estekisat, ja tulin ekaks, ja oli kans tanssiesitys, seki meni tosi hyvin. Kävin kans kahtena päivänä showtanssin SM-kisois. Kuvia ja videoita laitan sit ku jaksan! Teen varmaa erillisen merkinnän yksinään niitä varten. Tästä meenki sit laittaa kynnet näteiks huomista varten! ((: (Niistäki sit kuvia tänään tai viikonloppuna)
perjantai 3. kesäkuuta 2011
sunnuntai 8. toukokuuta 2011
Let's DANCE!
No niin.. Mä kävin tossa perjantaina taas Bouncessa, ja nyt tulee tippa linssiin ku seuraava Bounce ei tuu ku vasta tyyliin kesäloman jälkeen ;( Siel oli ihan kivaa, itseasias oli hauskempaa jopa ku viimeks. Tällä kertaa siel oli aika sama porukka ku viimeks, mut meil oli viel Anette uutena seuralaisena siellä ;) Sit seuraavana aamuna mulla oli synttärit Flamingossa! Olin perjantaina enne Bouncea käyny Tapiolas ostamassa kameralle vesisuojus-hommelin. Laitan tänne vähän kuvii meijän touhuista, ehkä jonku videonki ;D Mut joo, siel oli siis Cami, Hennu, Vilma, mä ja Anette. Iskä tuntee jonku Flamingon johtajan yms, nii saatii kaikki omat vapaaliput! Syötiin kans ihan mielettömästi ruokaa, eli ei ihan heti menty uimaan!
Hyppäsin kans ekaa kertaa 5 metrist! (Kröhöm joo tota..) On aina ollu semmonen olo, et hyi vittu en salee hyppää tost, mut eilen päätin´, et jos aattelee liikaa, nii siit ulee vaa koko aika pelottavampaa. Sit mä päätin vaa tippua. Kiljasu autto! :D Eikä se ees ollu nii paha.
Täs on vähän kuvia Yuksista nauttimassa kesäilmasta!
Hyppäsin kans ekaa kertaa 5 metrist! (Kröhöm joo tota..) On aina ollu semmonen olo, et hyi vittu en salee hyppää tost, mut eilen päätin´, et jos aattelee liikaa, nii siit ulee vaa koko aika pelottavampaa. Sit mä päätin vaa tippua. Kiljasu autto! :D Eikä se ees ollu nii paha.
Täs on vähän kuvia Yuksista nauttimassa kesäilmasta!
Kesäistä kesää toivottaa Aurora ja Yuksi<3
tiistai 3. toukokuuta 2011
Jag hatar dig .
Toi otsikko on tarkotettu itteäni varten, jos vastaisuudessa luen tätä merkintää :D Eli en vihaa teitä<3 En oo ehtiny, toisin sanonen oon ollu laiska näiden postauksien kanssa, nii räjäytän taas kaikenlaista tähän. Siis lauantaina menin Janinan luokse yöks, kamera unohtu nii ei tullu kuvii ;( Mut joo katottiin, kaks leffaa; The Uninvited ja sit mentiin leffaan kattoo Black Swan. Molemmat oli loppupuolella tosi samantyyppisii, niis molemmis päähenkilö peilas itteään muihin sillee jännästi, ja sekos lopussa.. Emmä osaa selittää paremmin, ku ne pitäs ite nähä!
Innostuttiin kans vähä dokaa, ja juotiin jotai tyttöjuomii, esim passionhedelmän makusta skumppaa, fresitaa, simaa, kaljaa yms. HEHE.. Käytiin jossai Kirkkonummen keskustas vähä hyörimässä, ku alko Dirty Bit soimaan meiän kotibileissä ja aikuiset pomppas terassille keikuttelee lantioo xD Oltiin vähän että NYT MENNÄÄN! Siel sit oli jotain poikii, ei juurikaan tyttöi.. Käveltiin vähä ympäriinsä, kunnes jotkut pojat bongas meiät xD Oli aika huvittavaa kuunnella niiden epätoivosii houkutteluja!
Jajajajajajajaja mulla on nyt siis viikonloppuna synttäripartyt, vaik synttärit oli jo maaliskuussa xD Katotaan jos saisin vedenkestävän kameran kuoren jostai mun pokkarikameraan.. Voin siellä Flamingossaki heiluu kameran kaa!
With L-O-V-E, aurorasd`` <3
| Tässä vähän kesäisiä kuvia mun pikku kullasta<3 :D Pitäs säilyttää kesätunnelmaa.. |
Innostuttiin kans vähä dokaa, ja juotiin jotai tyttöjuomii, esim passionhedelmän makusta skumppaa, fresitaa, simaa, kaljaa yms. HEHE.. Käytiin jossai Kirkkonummen keskustas vähä hyörimässä, ku alko Dirty Bit soimaan meiän kotibileissä ja aikuiset pomppas terassille keikuttelee lantioo xD Oltiin vähän että NYT MENNÄÄN! Siel sit oli jotain poikii, ei juurikaan tyttöi.. Käveltiin vähä ympäriinsä, kunnes jotkut pojat bongas meiät xD Oli aika huvittavaa kuunnella niiden epätoivosii houkutteluja!
Jajajajajajajaja mulla on nyt siis viikonloppuna synttäripartyt, vaik synttärit oli jo maaliskuussa xD Katotaan jos saisin vedenkestävän kameran kuoren jostai mun pokkarikameraan.. Voin siellä Flamingossaki heiluu kameran kaa!
With L-O-V-E, aurorasd`` <3
maanantai 25. huhtikuuta 2011
Rusina
Ai nii, unohinki kertoo, kui mä tipuin ponin seläst viime tiistaina.. NO, ridasin semmosel nuorel, melko "uudel" ponil meijän tallil. Mentii pellolle, ja kelasin et se on ollu siel aikasemmin, ku turvallisuus syistä se ois totutettu sinne, mut ei. Eli se oli ihan kevät-virkeenä siellä pellolla ekaa kertaa elämässään. No, emmä paljoo enempää odottanukkaa ku mitä kävi.. Se oli letkasa neljäs poni viidestä ponista, ja veti ainaki aluks kauheeta prinssiravia. Sen etujalat nous vähän ylimaallisesti, mut sain sen rauhoteltuu. Tälleen kävi aluks aina ku nostin ravin. Sit jossai kohti pellon kauimmaisessa nurkassa ku ravailtiin, ni näin et tuolta tulee möykkäävii pyöräilijöit, mut ei hätää ku Rusina näkee ne ja mentiin rauhassa ohi. Sitten kuitenki heti ku Rusina oli selkä niihin päin, ni se sai kauheen pukkikohtauksen ja lähti paniikkilaukkaa eteenpäin. Se on semmosta epätasasta kiitolaukkaa.
Että silleen.. Let the sun shine, baby<3
Siinä sitte päätin, että pysyn seläs, mut horjahdin jossai vaiheessa kummiski ponin kyljelle, silleen et jalat oli suoraa eteenpäin sen kaulan sivuilla, molemmat jalat ponin ympärillä kuitenki. Keskivartalo siinä kuitenki roikku sivussa, kädet suorana ku yritin pitää kiinni. Tajusin, et Rusinahan ei oo pysähtymässä, ja päästin sit vaa irti. Tiiätkö sen tunteen, ku kiidät eteenpäin 50-60 km/h ja päätät vaa päästää irti ja tipahtaa? Siltä se tuntu. En onneks kuitenkaa tullu pää edellä, niinku yks toinen tyttö sit siinä joukkohysteriassa ;D
Että silleen.. Let the sun shine, baby<3
Two souls, but with a single thought
Nyt kun on pääsiäinen, nii tuntuu siltä, et kaikki menee johki mökille yms, ja mä homehdun yksin kotona.. -.- Mut päätin make the most of it, ja kävin vähän leffassa, kattomassa leffaa "Limitless". Ihan sikahyvä!! Raksin sitä leffaa<3 Se oli niin ylikiehtova, ja ihmeellinen, käykää kattomassa!
Eilen kävin kans chihuahua-miitissä, missä Yuksi tapas paljon muita chihui :) Maailman mahtavimpana valokuvaajana jätin kameran, enkä ottanu kuvii -.- Jes, hyvä mä xD Ilmotettiin Yuksi myös sen ekalle TOKO-kurssille, että saadaan kaikki taidot hienosäädettyy agilityy varten. Sit ku meen agility-kurssille, ei tarvii häpeillä Yuksin tottelemattomuutta ;D
Eilen kävin kans chihuahua-miitissä, missä Yuksi tapas paljon muita chihui :) Maailman mahtavimpana valokuvaajana jätin kameran, enkä ottanu kuvii -.- Jes, hyvä mä xD Ilmotettiin Yuksi myös sen ekalle TOKO-kurssille, että saadaan kaikki taidot hienosäädettyy agilityy varten. Sit ku meen agility-kurssille, ei tarvii häpeillä Yuksin tottelemattomuutta ;D
Niin tota.. Kävin siis tallilla kattomassa ku Cami ridas sen ponilla. Oli kyl hauskaa, nii hauskaa et melkeen tuli pissat housuun pari kertaa ;D
Mansikat NIIN kuuluu kesään, otin tästäki taiteellisii kuvii, slurps ;P
äöäö huomen on koulus ranskan koe..
Mauh en jaksa mennä kokeeseen!
tiistai 12. huhtikuuta 2011
Sunny Side Up, Sunny Upside Down! ;)
Ihanaa, kun pitkästä aikaa on oikeesti hyvä olo! Kaikki on ollu ihan sekasin nyt viimeset kaks kuukautta, ihme et selvisin hengissä ;) Mut tajusin, et elämäs on muita ihania asioita, ja viime viikonloppuki oli niin mukava! Ja nyt mä HEHKUN! Tää varmaan viestittää aika hyvin mun fiiliksii:
Tää taitaa olla mun lempikuva, sillä kaikki tulee olemaan erilaista ku viime kesänä, koska mun elämästä puuttuu se, jota tarviin nyt<3 Miss you
The Sun will keep shining baby!<3
sunnuntai 10. huhtikuuta 2011
Bounce Like An Ounce!
Miten aina käy silleen, et ku en jaksais kirjottaa blogiin mitään, nii tapahtuu kaikkee ihmeellist? Joka tapaukses kerron nyt siis sitte kaiken.. Elikkää perjantaina mentiin Bounceen. Niille, jotka ei tiiä mikä on Bounce, niin se on Suomen suurin ikärajaton bilejutska ;) Siel oli kyl aika superii, vaik siellä oliki enemmän kebabeit ku mitä olin ees alunperin oottanu.. Ja kyl ne jakso pariki kertaa tulla sorkkimaan, mut eihän semmoselt voi oikeen vältyy ku menee tommoseen.. Siel oli kyl tosi kivaa, pää meni ihan sekasin jossai vaihees, et piti pitää breikki. Kävin siel Hennun ja Camin kaa, ja siel törmättiin kans Mariin, Aamuun ja Saraan.. Niitten kaa sit heiluttiin pari tuntii kunnes me (Hennu,Cami, mä) jouduttiin lähtee jo klo 23.. LAME! ASDASDASD. Ens kuus ollaan pitempään, ku crashataan jollekulle bileitte jälkee..
Lauantaina harjoteltiin paljon agilityy Yuksin kaa, ja sillä on kyllä paljon hyppykapasiteettii.. Jos nyt menis eka tokoon, ni pääsis alottaa agilityn ;)
Lämpimiä kelejä odotellessa! ~ aurorasd`` <33
Lauantaina harjoteltiin paljon agilityy Yuksin kaa, ja sillä on kyllä paljon hyppykapasiteettii.. Jos nyt menis eka tokoon, ni pääsis alottaa agilityn ;)
Lämpimiä kelejä odotellessa! ~ aurorasd`` <33
Cracks In The Ocean
Tänään siis lakkasin varpaankynnet, toosi pitkästä aikaa.. Semmoset vajaa 10 min meni niitä töhertäessä.. Niiden inspiraatio oli siis kesä, ja kun oon ite niin läheinen meren kaa, nii piti laittaa hienot syvänsiniset kynnet. Mietin sitte, että niistä puuttui jotain, nii laitoin vielä graffiti-kynsilakkaa sillai viistosti reunoihin..
| Kuva ei nyt oo paras mahollinen, mut idea välittyy ;D |
maanantai 4. huhtikuuta 2011
Weekend + Monday :D
Viime perjantaina kävin Cape<3You-ystävämyynnissä Hennun kaa! :) Sielklä oli enimmäkseen kaikkee turhaa tällä kertaa, kun Cape Universal ei ollu siellä mukana :( Mut löysin kuiteski ihanan liilan paidan ja nahkatakin! :D Samana päivänä mulle tuli illal toosi tylsää, nii kelasin et soitan Camille. Se oli just meinannu soittaa mulle samaan aikaan, kysymään et voinks tulla niille yöks. Mä kuitenki kerkesin eka, ja Cami tuli meille<3 Syötiin 0.5 litraa jäätelöö per nenä, ja reilusti kermavaahtoo kyytipojaks. Lisäks oli iso kullho poppareita, ja Pepsi yms. Katottiin Aquamarine. Laitan nahkatakista ja meidän yökylä repertuaarista lopppuun kuvan!
Seuraavan päivän mä vietin koneen ääressä, kun editoin videota yhtä kouluprojektia varten. Illalla päätin mennä vuorostaan Camille yöks, ja katottiin kaks leffaa: Jennifer's Body ja Zombieland. Mässättiin sitten karkkia ja poppareita.. Oli taas kerran niin terveellinen viikonloppu! :D
Sunnuntaina lähin äidille, ei paljon muuta tapahtunukkaa.. Tänään maanantaina jouduin kolmannella tunnilla koulussa terkkarin luokse, kun alkop tulemaan migreenin oireita. Sain 400mg särkylääkettä ja jäin 3 h nukkumaan terkkarin sohvalle. Kävin välissä syömäss, ja migreeni oli jo vähän helpottanut. Ei ollut enää näköhäiriöitä, mut sitte kaikki aistit muuttu, esim. tuntoaisti meni sormista oudosti silleen, et ne eka tuntuu puutuneilt, mut sitte ku niiät puristelin ni nei ei alkanu kihelmöimään. Sitte se vähän paheni ja lähti sormista tunto. Siiten se siirty siitä nenään ja sen jälkeen suuhun xD Oli koko ajan semmonen aika poissaoleva olo, mutta kyllä se unen myötä helpotti! Vielä on vähän hellä olo aivoissa, mut kyllä se siitä!
Seuraavan päivän mä vietin koneen ääressä, kun editoin videota yhtä kouluprojektia varten. Illalla päätin mennä vuorostaan Camille yöks, ja katottiin kaks leffaa: Jennifer's Body ja Zombieland. Mässättiin sitten karkkia ja poppareita.. Oli taas kerran niin terveellinen viikonloppu! :D
Sunnuntaina lähin äidille, ei paljon muuta tapahtunukkaa.. Tänään maanantaina jouduin kolmannella tunnilla koulussa terkkarin luokse, kun alkop tulemaan migreenin oireita. Sain 400mg särkylääkettä ja jäin 3 h nukkumaan terkkarin sohvalle. Kävin välissä syömäss, ja migreeni oli jo vähän helpottanut. Ei ollut enää näköhäiriöitä, mut sitte kaikki aistit muuttu, esim. tuntoaisti meni sormista oudosti silleen, et ne eka tuntuu puutuneilt, mut sitte ku niiät puristelin ni nei ei alkanu kihelmöimään. Sitte se vähän paheni ja lähti sormista tunto. Siiten se siirty siitä nenään ja sen jälkeen suuhun xD Oli koko ajan semmonen aika poissaoleva olo, mutta kyllä se unen myötä helpotti! Vielä on vähän hellä olo aivoissa, mut kyllä se siitä!
| Tässä siis tää nahkatakki, makso 30e! |
| Tässä ei siis todellakaan oo ylipaljon leffaruokaa xD |
maanantai 28. maaliskuuta 2011
Kesäaikaa!
Tänään oli siis maanantai, ja koska eilen kellot väännettiin kesäaikaan, en jaksanut nousta millään sängystä aamulla, kun oli "kauhea jet lag". Koskaan ei ole yhden tunnin ero vaikuttanut näin paljon, ja olen sentään matkustellut maailman ympäri pari kertaa, niin luulisi että 7 tunnin aikaero vaikuttaa enemmän, kuin yhden tunnin ;) En ole siis kirjoittanut piiiiiitkään aikaan tänne, koska on ollut niin paljon kiireitä. <-- emävalhe
Tivottavasti jotain jännää, tai supermuksua tapahtuisi tämän tylsän arjen keskellä.. Tämä takatalvikin on masentanut, kun sitä niin kovasti odottettiin että lumet ehtii sulaa huhtikuussa. Kai ne venyy sitten vielä toukokuuhun asti.. Tulee ainakin pitkä kesä :) Kesästä puheen ollen, pitäisi soittaa ratsastusleirit varaukseen..
Ja vielä, kaikkihan tietävät että lauantaina oli Earth Hour 60+ - tapahtuma. Nämä ympäristö asiat ovat todella lähellä sydäntä, ja haluaisin, että kaikki panostaisivat sen säilyttämiseen, mitä on vielä jäljellä. En kyllä ala syyttelemään, jos joku ei viitsi tehdä mitään.. Täytyy vain sanoa, että muistakaa rakastaa sitä mitä meillä on jäljellä, eikä kuluteta maailmaa loppuun niin, että kaikki ihanat ja kauniit eri ympäristöt ja eläimet kuolevat. Nehän olivat täällä ennen meitä ja ihmiset tulivat järkyttämään tätä täydellistä luonnon tasapainoa..
Olin muuten viime viikolla laittanut hienot ruusukynnet, mutta niistä en jaksanut/ehtinyt ottaa kuvaa.. Mutta todella hienot tuli, ja sain paljon kehuja! ;) ~ Erittäin myöhäistä kesää odotellessa, Aukka<3
Tivottavasti jotain jännää, tai supermuksua tapahtuisi tämän tylsän arjen keskellä.. Tämä takatalvikin on masentanut, kun sitä niin kovasti odottettiin että lumet ehtii sulaa huhtikuussa. Kai ne venyy sitten vielä toukokuuhun asti.. Tulee ainakin pitkä kesä :) Kesästä puheen ollen, pitäisi soittaa ratsastusleirit varaukseen..
Ja vielä, kaikkihan tietävät että lauantaina oli Earth Hour 60+ - tapahtuma. Nämä ympäristö asiat ovat todella lähellä sydäntä, ja haluaisin, että kaikki panostaisivat sen säilyttämiseen, mitä on vielä jäljellä. En kyllä ala syyttelemään, jos joku ei viitsi tehdä mitään.. Täytyy vain sanoa, että muistakaa rakastaa sitä mitä meillä on jäljellä, eikä kuluteta maailmaa loppuun niin, että kaikki ihanat ja kauniit eri ympäristöt ja eläimet kuolevat. Nehän olivat täällä ennen meitä ja ihmiset tulivat järkyttämään tätä täydellistä luonnon tasapainoa..
Olin muuten viime viikolla laittanut hienot ruusukynnet, mutta niistä en jaksanut/ehtinyt ottaa kuvaa.. Mutta todella hienot tuli, ja sain paljon kehuja! ;) ~ Erittäin myöhäistä kesää odotellessa, Aukka<3
sunnuntai 13. maaliskuuta 2011
Myöhässä!
Tämä merkintä tuli nyt vähän myöhään, kun en ole iltaisin pitkäksi aikaa koneelle ehtinyt. Torstaina oli siis nimipäiväni, joten poikettiin äidin kansssa koiranruokaostosten yhteydessä Seppälän ALE-laarin luokse. Siinä sitten vähän tutkiskeltiin, ja löytyi tälläinen ihana toppi.
| Toppi maksoi vain 5e! |
Samalla reissulla käteen tarttui 4 kynsilakkaa, joista kahta käytin myöhemmin lauantaina mansikkakynsiini! ;) Tässä siis kuvat kynsilakoista:
Lauantaina kävin ihonpuhdistuksessa, joka olin ihmeellisen raikastava kokemus! :)) Sen jälkeen kaverini Vilma tuli yöksi. Katsoimme leffan, "sokko-meikattiin" toisemme, ja lakattiin kynnet kesäisen mansikkaisiksi, kun kesää niin kaipailtiin!<3
| Tässä valmiit kynnet, ja pohjaväri :) |
tiistai 8. maaliskuuta 2011
Ratsastusta, ratsastusta ja vielä vähän RATSASTUSTA!
Viime tiistaina ja tänään oli aika kiintoisat ratsastuskokemukset... Viime viikolla piti mennä ratsastamaan Rinkelillä, joka on mukava ja reipas rautiaankirjava poni. Poni oli jo maneesissa, ja kun lähdin sinnepäin talsimaan, kuulin, että joku poni oli päässyt irti. Kiiruhdin siinä katsomaan, että tarvittiinko apua, mutta tilanne oli jo hallinnassa. Elbrus, eli Rusina oli saanut vetopaniikin, rikkonut 2cm paksun nahkakaulapannan, ja kaiken kukkuraksi sen ratsastaja Venla oli aivan Rusinan vieressä pilttuussa. Tämä oli aika selvästi melko stressaava kokemus Venlalle, joten vaihdoimme poneja. Tunti meni ihan kivasti, ponin sain syvälle kulmiin,taipui mukavasti ja kulki pohkeen edessä koko tunnin, ah<3
Tänään menin myös Rusinalla, joka säikähti kolme kertaa tunnin aikana. Ensin, kun maneesin katolta tippui lunta, toisen kerran, kun Aktor nosti väärän laukan, korjasi sen hassusti, ja sai takana kulkeneen Cindyn myös sekaisin (ja sen seurauksena Rusina teki perässä), ja kolmannen kerran, kun Rusina sai hullun pukkilaukkakohtauksen... Perus ;) No mutta joo, tämmönen perus-ridapäivä!
Tänään menin myös Rusinalla, joka säikähti kolme kertaa tunnin aikana. Ensin, kun maneesin katolta tippui lunta, toisen kerran, kun Aktor nosti väärän laukan, korjasi sen hassusti, ja sai takana kulkeneen Cindyn myös sekaisin (ja sen seurauksena Rusina teki perässä), ja kolmannen kerran, kun Rusina sai hullun pukkilaukkakohtauksen... Perus ;) No mutta joo, tämmönen perus-ridapäivä!
Heips!
Tämä on nyt siis uusi blogi, jossa kerron aina päivien kulusta, jos jotain kiinnostavaa tapahtui yms. Yritän pitää tämän blogin aktiivisena, koska toinen blogini on aika vaikea pitää päivitettynä! Tänne tulen siis tuhertelemaan kirjoituksia lähes päivittäin! ;D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




