Eilen kävin kans chihuahua-miitissä, missä Yuksi tapas paljon muita chihui :) Maailman mahtavimpana valokuvaajana jätin kameran, enkä ottanu kuvii -.- Jes, hyvä mä xD Ilmotettiin Yuksi myös sen ekalle TOKO-kurssille, että saadaan kaikki taidot hienosäädettyy agilityy varten. Sit ku meen agility-kurssille, ei tarvii häpeillä Yuksin tottelemattomuutta ;D
Niin tota.. Kävin siis tallilla kattomassa ku Cami ridas sen ponilla. Oli kyl hauskaa, nii hauskaa et melkeen tuli pissat housuun pari kertaa ;D
Mansikat NIIN kuuluu kesään, otin tästäki taiteellisii kuvii, slurps ;P
äöäö huomen on koulus ranskan koe..
Mauh en jaksa mennä kokeeseen!
Onks se Toko-kurssi sellanen tottelevaisuus kurssi?? :))
VastaaPoista