maanantai 25. huhtikuuta 2011

Rusina

Ai nii, unohinki kertoo, kui mä tipuin ponin seläst viime tiistaina.. NO, ridasin semmosel nuorel, melko "uudel" ponil meijän tallil. Mentii pellolle, ja kelasin et se on ollu siel aikasemmin, ku turvallisuus syistä se ois totutettu sinne, mut ei. Eli se oli ihan kevät-virkeenä siellä pellolla ekaa kertaa elämässään. No, emmä paljoo enempää odottanukkaa ku mitä kävi.. Se oli letkasa neljäs poni viidestä ponista, ja veti ainaki aluks kauheeta prinssiravia. Sen etujalat nous vähän ylimaallisesti, mut sain sen rauhoteltuu. Tälleen kävi aluks aina ku nostin ravin. Sit jossai kohti pellon kauimmaisessa nurkassa ku ravailtiin, ni näin et tuolta tulee möykkäävii pyöräilijöit, mut ei hätää ku Rusina näkee ne ja mentiin rauhassa ohi. Sitten kuitenki heti ku Rusina oli selkä niihin päin, ni se sai kauheen pukkikohtauksen ja lähti paniikkilaukkaa eteenpäin. Se on semmosta epätasasta kiitolaukkaa.



Siinä sitte päätin, että pysyn seläs, mut horjahdin jossai vaiheessa kummiski ponin kyljelle, silleen et jalat oli suoraa eteenpäin sen kaulan sivuilla, molemmat jalat ponin ympärillä kuitenki. Keskivartalo siinä kuitenki roikku sivussa, kädet suorana ku yritin pitää kiinni. Tajusin, et Rusinahan ei oo pysähtymässä, ja päästin sit vaa irti. Tiiätkö sen tunteen, ku kiidät eteenpäin 50-60 km/h ja päätät vaa päästää irti ja tipahtaa? Siltä se tuntu. En onneks kuitenkaa tullu pää edellä, niinku yks toinen tyttö sit siinä joukkohysteriassa ;D

Että silleen.. Let the sun shine, baby<3

Two souls, but with a single thought

Nyt kun on pääsiäinen, nii tuntuu siltä, et kaikki menee johki mökille yms, ja mä homehdun yksin kotona.. -.- Mut päätin make the most of it, ja kävin vähän leffassa, kattomassa leffaa "Limitless". Ihan sikahyvä!! Raksin sitä leffaa<3 Se oli niin ylikiehtova, ja ihmeellinen, käykää kattomassa!

Eilen kävin kans chihuahua-miitissä, missä Yuksi tapas paljon muita chihui :) Maailman mahtavimpana valokuvaajana jätin kameran, enkä ottanu kuvii -.- Jes, hyvä mä xD Ilmotettiin Yuksi myös sen ekalle TOKO-kurssille, että saadaan kaikki taidot hienosäädettyy agilityy varten. Sit ku meen agility-kurssille, ei tarvii häpeillä Yuksin tottelemattomuutta ;D


Niin tota.. Kävin siis tallilla kattomassa ku Cami ridas sen ponilla. Oli kyl hauskaa, nii hauskaa et melkeen tuli pissat housuun pari kertaa ;D

Mansikat NIIN kuuluu kesään, otin tästäki taiteellisii kuvii, slurps ;P

äöäö huomen on koulus ranskan koe..
Mauh en jaksa mennä kokeeseen!

tiistai 12. huhtikuuta 2011

Sunny Side Up, Sunny Upside Down! ;)

Ihanaa, kun pitkästä aikaa on oikeesti hyvä olo! Kaikki on ollu ihan sekasin nyt viimeset kaks kuukautta, ihme et selvisin hengissä ;) Mut tajusin, et elämäs on muita ihania asioita, ja viime viikonloppuki oli niin mukava! Ja nyt mä HEHKUN! Tää varmaan viestittää aika hyvin mun fiiliksii:




Oon vähän OBSESSED ABOUT CROATIA, sinne meen taas kesäl kolmatta kertaa<3


Tää taitaa olla mun lempikuva, sillä kaikki tulee olemaan erilaista ku viime kesänä, koska mun elämästä puuttuu se, jota tarviin nyt<3 Miss you

The Sun will keep shining baby!<3

sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Bounce Like An Ounce!

Miten aina käy silleen, et ku en jaksais kirjottaa blogiin mitään, nii tapahtuu kaikkee ihmeellist? Joka tapaukses kerron nyt siis sitte kaiken.. Elikkää perjantaina mentiin Bounceen. Niille, jotka ei tiiä mikä on Bounce, niin se on Suomen suurin ikärajaton bilejutska ;) Siel oli kyl aika superii, vaik siellä oliki enemmän kebabeit ku mitä olin ees alunperin oottanu.. Ja kyl ne jakso pariki kertaa tulla sorkkimaan, mut eihän semmoselt voi oikeen vältyy ku menee tommoseen.. Siel oli kyl tosi kivaa, pää meni ihan sekasin jossai vaihees, et piti pitää breikki. Kävin siel Hennun ja Camin kaa, ja siel törmättiin kans Mariin, Aamuun ja Saraan.. Niitten kaa sit heiluttiin pari tuntii kunnes me (Hennu,Cami, mä) jouduttiin lähtee jo klo 23.. LAME! ASDASDASD. Ens kuus ollaan pitempään, ku crashataan jollekulle bileitte jälkee..

Lauantaina harjoteltiin paljon agilityy Yuksin kaa, ja sillä on kyllä paljon hyppykapasiteettii.. Jos nyt menis eka tokoon, ni pääsis alottaa agilityn ;)

Lämpimiä kelejä odotellessa! ~ aurorasd`` <33

Cracks In The Ocean

Tänään siis lakkasin varpaankynnet, toosi pitkästä aikaa.. Semmoset vajaa 10 min meni niitä töhertäessä.. Niiden inspiraatio oli siis kesä, ja kun oon ite niin läheinen meren kaa, nii piti laittaa hienot syvänsiniset kynnet. Mietin sitte, että niistä puuttui jotain, nii laitoin vielä graffiti-kynsilakkaa sillai viistosti reunoihin..
Kuva ei nyt oo paras mahollinen, mut idea välittyy ;D

maanantai 4. huhtikuuta 2011

Weekend + Monday :D

Viime perjantaina kävin Cape<3You-ystävämyynnissä Hennun kaa! :) Sielklä oli enimmäkseen kaikkee turhaa tällä kertaa, kun Cape Universal ei ollu siellä mukana :( Mut löysin kuiteski ihanan liilan paidan ja nahkatakin! :D Samana päivänä mulle tuli illal toosi tylsää, nii kelasin et soitan Camille. Se oli just meinannu soittaa mulle samaan aikaan, kysymään et voinks tulla niille yöks. Mä kuitenki kerkesin eka, ja Cami tuli meille<3 Syötiin 0.5 litraa jäätelöö per nenä, ja reilusti kermavaahtoo kyytipojaks. Lisäks oli iso kullho poppareita, ja Pepsi yms. Katottiin Aquamarine. Laitan nahkatakista ja meidän yökylä repertuaarista lopppuun kuvan!

Seuraavan päivän mä vietin koneen ääressä, kun editoin videota yhtä kouluprojektia varten. Illalla päätin mennä vuorostaan Camille yöks, ja katottiin kaks leffaa: Jennifer's Body ja Zombieland. Mässättiin sitten karkkia ja poppareita.. Oli taas kerran niin terveellinen viikonloppu! :D

Sunnuntaina lähin äidille, ei paljon muuta tapahtunukkaa.. Tänään maanantaina jouduin kolmannella tunnilla koulussa terkkarin luokse, kun alkop tulemaan migreenin oireita. Sain 400mg särkylääkettä ja jäin 3 h nukkumaan terkkarin sohvalle. Kävin välissä syömäss, ja migreeni oli jo vähän helpottanut. Ei ollut enää näköhäiriöitä, mut sitte kaikki aistit muuttu, esim. tuntoaisti meni sormista oudosti silleen, et ne eka tuntuu puutuneilt, mut sitte ku niiät puristelin ni nei ei alkanu kihelmöimään. Sitte se vähän paheni ja lähti sormista tunto. Siiten se siirty siitä nenään ja sen jälkeen suuhun xD Oli koko ajan semmonen aika poissaoleva olo, mutta kyllä se unen myötä helpotti! Vielä on vähän hellä olo aivoissa, mut kyllä se siitä!


Tässä siis tää nahkatakki, makso 30e!

Tässä ei siis todellakaan oo ylipaljon leffaruokaa xD