sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Let's DANCE!

No niin.. Mä kävin tossa perjantaina taas Bouncessa, ja nyt tulee tippa linssiin ku seuraava Bounce ei tuu ku vasta tyyliin kesäloman jälkeen ;( Siel oli ihan kivaa, itseasias oli hauskempaa jopa ku viimeks. Tällä kertaa siel oli aika sama porukka ku viimeks, mut meil oli viel Anette uutena seuralaisena siellä ;) Sit seuraavana aamuna mulla oli synttärit Flamingossa! Olin perjantaina enne Bouncea käyny Tapiolas ostamassa kameralle vesisuojus-hommelin. Laitan tänne vähän kuvii meijän touhuista, ehkä jonku videonki ;D Mut joo, siel oli siis Cami, Hennu, Vilma, mä ja Anette. Iskä tuntee jonku Flamingon johtajan yms, nii saatii kaikki omat vapaaliput! Syötiin kans ihan mielettömästi ruokaa, eli ei ihan heti menty uimaan!









Hyppäsin kans ekaa kertaa 5 metrist! (Kröhöm joo tota..) On aina ollu semmonen olo, et hyi vittu en salee hyppää tost, mut eilen päätin´, et jos aattelee liikaa, nii siit ulee vaa koko aika pelottavampaa. Sit mä päätin vaa tippua. Kiljasu autto! :D Eikä se ees ollu nii paha.

Täs on vähän kuvia Yuksista nauttimassa kesäilmasta!




Kesäistä kesää toivottaa Aurora ja Yuksi<3

tiistai 3. toukokuuta 2011

Jag hatar dig .

Toi otsikko on tarkotettu itteäni varten, jos vastaisuudessa luen tätä merkintää :D Eli en vihaa teitä<3 En oo ehtiny, toisin sanonen oon ollu laiska näiden postauksien kanssa, nii räjäytän taas kaikenlaista tähän. Siis lauantaina menin Janinan luokse yöks, kamera unohtu nii ei tullu kuvii ;( Mut joo katottiin, kaks leffaa; The Uninvited ja sit mentiin leffaan kattoo Black Swan. Molemmat oli loppupuolella tosi samantyyppisii, niis molemmis päähenkilö peilas itteään muihin sillee jännästi, ja sekos lopussa.. Emmä osaa selittää paremmin, ku ne pitäs ite nähä!



Tässä vähän kesäisiä kuvia mun pikku kullasta<3 :D Pitäs säilyttää kesätunnelmaa..

Innostuttiin kans vähä dokaa, ja juotiin jotai tyttöjuomii, esim passionhedelmän makusta skumppaa, fresitaa, simaa, kaljaa yms. HEHE.. Käytiin jossai Kirkkonummen keskustas vähä hyörimässä, ku alko Dirty Bit soimaan meiän kotibileissä ja aikuiset pomppas terassille keikuttelee lantioo xD Oltiin vähän että NYT MENNÄÄN! Siel sit oli jotain poikii, ei juurikaan tyttöi.. Käveltiin vähä ympäriinsä, kunnes jotkut pojat bongas meiät xD Oli aika huvittavaa kuunnella niiden epätoivosii houkutteluja!

Jajajajajajajaja mulla on nyt siis viikonloppuna synttäripartyt, vaik synttärit oli jo maaliskuussa xD Katotaan jos saisin vedenkestävän kameran kuoren jostai mun pokkarikameraan.. Voin siellä Flamingossaki heiluu kameran kaa!

With L-O-V-E, aurorasd`` <3