perjantai 3. kesäkuuta 2011

No moi .

Okei, eli en oo kirjottanu pitkään aikaan mitään, ku motivaatio katos hetkeks :D paljon on täs ny kuiteski tapahtunu.. joku kuukaus sitte (hehheh) kävin Janskun kaa TAAS flamingossa, kuvia laitan sit ku jaksan, ja oli meijän koulun ja yhen topisen koulun väliset kisat, voitettiin ekaa kertaa! Wouw.. Oon käyny nyt parina päivänä Hietsussa, sieltäkää ei tullu kuvii :D mut huomen taas ja katotaan jos saan jotai kuvii sielt ku oon siel koko illan..

Mitäs muuta on hommaillu... AINII! Oli estekisat, ja tulin ekaks, ja oli kans tanssiesitys, seki meni tosi hyvin. Kävin kans kahtena päivänä showtanssin SM-kisois. Kuvia ja videoita laitan sit ku jaksan! Teen varmaa erillisen merkinnän yksinään niitä varten. Tästä meenki sit laittaa kynnet näteiks huomista varten! ((:  (Niistäki sit kuvia tänään tai viikonloppuna)

sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Let's DANCE!

No niin.. Mä kävin tossa perjantaina taas Bouncessa, ja nyt tulee tippa linssiin ku seuraava Bounce ei tuu ku vasta tyyliin kesäloman jälkeen ;( Siel oli ihan kivaa, itseasias oli hauskempaa jopa ku viimeks. Tällä kertaa siel oli aika sama porukka ku viimeks, mut meil oli viel Anette uutena seuralaisena siellä ;) Sit seuraavana aamuna mulla oli synttärit Flamingossa! Olin perjantaina enne Bouncea käyny Tapiolas ostamassa kameralle vesisuojus-hommelin. Laitan tänne vähän kuvii meijän touhuista, ehkä jonku videonki ;D Mut joo, siel oli siis Cami, Hennu, Vilma, mä ja Anette. Iskä tuntee jonku Flamingon johtajan yms, nii saatii kaikki omat vapaaliput! Syötiin kans ihan mielettömästi ruokaa, eli ei ihan heti menty uimaan!









Hyppäsin kans ekaa kertaa 5 metrist! (Kröhöm joo tota..) On aina ollu semmonen olo, et hyi vittu en salee hyppää tost, mut eilen päätin´, et jos aattelee liikaa, nii siit ulee vaa koko aika pelottavampaa. Sit mä päätin vaa tippua. Kiljasu autto! :D Eikä se ees ollu nii paha.

Täs on vähän kuvia Yuksista nauttimassa kesäilmasta!




Kesäistä kesää toivottaa Aurora ja Yuksi<3

tiistai 3. toukokuuta 2011

Jag hatar dig .

Toi otsikko on tarkotettu itteäni varten, jos vastaisuudessa luen tätä merkintää :D Eli en vihaa teitä<3 En oo ehtiny, toisin sanonen oon ollu laiska näiden postauksien kanssa, nii räjäytän taas kaikenlaista tähän. Siis lauantaina menin Janinan luokse yöks, kamera unohtu nii ei tullu kuvii ;( Mut joo katottiin, kaks leffaa; The Uninvited ja sit mentiin leffaan kattoo Black Swan. Molemmat oli loppupuolella tosi samantyyppisii, niis molemmis päähenkilö peilas itteään muihin sillee jännästi, ja sekos lopussa.. Emmä osaa selittää paremmin, ku ne pitäs ite nähä!



Tässä vähän kesäisiä kuvia mun pikku kullasta<3 :D Pitäs säilyttää kesätunnelmaa..

Innostuttiin kans vähä dokaa, ja juotiin jotai tyttöjuomii, esim passionhedelmän makusta skumppaa, fresitaa, simaa, kaljaa yms. HEHE.. Käytiin jossai Kirkkonummen keskustas vähä hyörimässä, ku alko Dirty Bit soimaan meiän kotibileissä ja aikuiset pomppas terassille keikuttelee lantioo xD Oltiin vähän että NYT MENNÄÄN! Siel sit oli jotain poikii, ei juurikaan tyttöi.. Käveltiin vähä ympäriinsä, kunnes jotkut pojat bongas meiät xD Oli aika huvittavaa kuunnella niiden epätoivosii houkutteluja!

Jajajajajajajaja mulla on nyt siis viikonloppuna synttäripartyt, vaik synttärit oli jo maaliskuussa xD Katotaan jos saisin vedenkestävän kameran kuoren jostai mun pokkarikameraan.. Voin siellä Flamingossaki heiluu kameran kaa!

With L-O-V-E, aurorasd`` <3

maanantai 25. huhtikuuta 2011

Rusina

Ai nii, unohinki kertoo, kui mä tipuin ponin seläst viime tiistaina.. NO, ridasin semmosel nuorel, melko "uudel" ponil meijän tallil. Mentii pellolle, ja kelasin et se on ollu siel aikasemmin, ku turvallisuus syistä se ois totutettu sinne, mut ei. Eli se oli ihan kevät-virkeenä siellä pellolla ekaa kertaa elämässään. No, emmä paljoo enempää odottanukkaa ku mitä kävi.. Se oli letkasa neljäs poni viidestä ponista, ja veti ainaki aluks kauheeta prinssiravia. Sen etujalat nous vähän ylimaallisesti, mut sain sen rauhoteltuu. Tälleen kävi aluks aina ku nostin ravin. Sit jossai kohti pellon kauimmaisessa nurkassa ku ravailtiin, ni näin et tuolta tulee möykkäävii pyöräilijöit, mut ei hätää ku Rusina näkee ne ja mentiin rauhassa ohi. Sitten kuitenki heti ku Rusina oli selkä niihin päin, ni se sai kauheen pukkikohtauksen ja lähti paniikkilaukkaa eteenpäin. Se on semmosta epätasasta kiitolaukkaa.



Siinä sitte päätin, että pysyn seläs, mut horjahdin jossai vaiheessa kummiski ponin kyljelle, silleen et jalat oli suoraa eteenpäin sen kaulan sivuilla, molemmat jalat ponin ympärillä kuitenki. Keskivartalo siinä kuitenki roikku sivussa, kädet suorana ku yritin pitää kiinni. Tajusin, et Rusinahan ei oo pysähtymässä, ja päästin sit vaa irti. Tiiätkö sen tunteen, ku kiidät eteenpäin 50-60 km/h ja päätät vaa päästää irti ja tipahtaa? Siltä se tuntu. En onneks kuitenkaa tullu pää edellä, niinku yks toinen tyttö sit siinä joukkohysteriassa ;D

Että silleen.. Let the sun shine, baby<3

Two souls, but with a single thought

Nyt kun on pääsiäinen, nii tuntuu siltä, et kaikki menee johki mökille yms, ja mä homehdun yksin kotona.. -.- Mut päätin make the most of it, ja kävin vähän leffassa, kattomassa leffaa "Limitless". Ihan sikahyvä!! Raksin sitä leffaa<3 Se oli niin ylikiehtova, ja ihmeellinen, käykää kattomassa!

Eilen kävin kans chihuahua-miitissä, missä Yuksi tapas paljon muita chihui :) Maailman mahtavimpana valokuvaajana jätin kameran, enkä ottanu kuvii -.- Jes, hyvä mä xD Ilmotettiin Yuksi myös sen ekalle TOKO-kurssille, että saadaan kaikki taidot hienosäädettyy agilityy varten. Sit ku meen agility-kurssille, ei tarvii häpeillä Yuksin tottelemattomuutta ;D


Niin tota.. Kävin siis tallilla kattomassa ku Cami ridas sen ponilla. Oli kyl hauskaa, nii hauskaa et melkeen tuli pissat housuun pari kertaa ;D

Mansikat NIIN kuuluu kesään, otin tästäki taiteellisii kuvii, slurps ;P

äöäö huomen on koulus ranskan koe..
Mauh en jaksa mennä kokeeseen!

tiistai 12. huhtikuuta 2011

Sunny Side Up, Sunny Upside Down! ;)

Ihanaa, kun pitkästä aikaa on oikeesti hyvä olo! Kaikki on ollu ihan sekasin nyt viimeset kaks kuukautta, ihme et selvisin hengissä ;) Mut tajusin, et elämäs on muita ihania asioita, ja viime viikonloppuki oli niin mukava! Ja nyt mä HEHKUN! Tää varmaan viestittää aika hyvin mun fiiliksii:




Oon vähän OBSESSED ABOUT CROATIA, sinne meen taas kesäl kolmatta kertaa<3


Tää taitaa olla mun lempikuva, sillä kaikki tulee olemaan erilaista ku viime kesänä, koska mun elämästä puuttuu se, jota tarviin nyt<3 Miss you

The Sun will keep shining baby!<3

sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Bounce Like An Ounce!

Miten aina käy silleen, et ku en jaksais kirjottaa blogiin mitään, nii tapahtuu kaikkee ihmeellist? Joka tapaukses kerron nyt siis sitte kaiken.. Elikkää perjantaina mentiin Bounceen. Niille, jotka ei tiiä mikä on Bounce, niin se on Suomen suurin ikärajaton bilejutska ;) Siel oli kyl aika superii, vaik siellä oliki enemmän kebabeit ku mitä olin ees alunperin oottanu.. Ja kyl ne jakso pariki kertaa tulla sorkkimaan, mut eihän semmoselt voi oikeen vältyy ku menee tommoseen.. Siel oli kyl tosi kivaa, pää meni ihan sekasin jossai vaihees, et piti pitää breikki. Kävin siel Hennun ja Camin kaa, ja siel törmättiin kans Mariin, Aamuun ja Saraan.. Niitten kaa sit heiluttiin pari tuntii kunnes me (Hennu,Cami, mä) jouduttiin lähtee jo klo 23.. LAME! ASDASDASD. Ens kuus ollaan pitempään, ku crashataan jollekulle bileitte jälkee..

Lauantaina harjoteltiin paljon agilityy Yuksin kaa, ja sillä on kyllä paljon hyppykapasiteettii.. Jos nyt menis eka tokoon, ni pääsis alottaa agilityn ;)

Lämpimiä kelejä odotellessa! ~ aurorasd`` <33