Miten aina käy silleen, et ku en jaksais kirjottaa blogiin mitään, nii tapahtuu kaikkee ihmeellist? Joka tapaukses kerron nyt siis sitte kaiken.. Elikkää perjantaina mentiin Bounceen. Niille, jotka ei tiiä mikä on Bounce, niin se on Suomen suurin ikärajaton bilejutska ;) Siel oli kyl aika superii, vaik siellä oliki enemmän kebabeit ku mitä olin ees alunperin oottanu.. Ja kyl ne jakso pariki kertaa tulla sorkkimaan, mut eihän semmoselt voi oikeen vältyy ku menee tommoseen.. Siel oli kyl tosi kivaa, pää meni ihan sekasin jossai vaihees, et piti pitää breikki. Kävin siel Hennun ja Camin kaa, ja siel törmättiin kans Mariin, Aamuun ja Saraan.. Niitten kaa sit heiluttiin pari tuntii kunnes me (Hennu,Cami, mä) jouduttiin lähtee jo klo 23.. LAME! ASDASDASD. Ens kuus ollaan pitempään, ku crashataan jollekulle bileitte jälkee..
Lauantaina harjoteltiin paljon agilityy Yuksin kaa, ja sillä on kyllä paljon hyppykapasiteettii.. Jos nyt menis eka tokoon, ni pääsis alottaa agilityn ;)
Lämpimiä kelejä odotellessa! ~ aurorasd`` <33
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti