maanantai 4. huhtikuuta 2011

Weekend + Monday :D

Viime perjantaina kävin Cape<3You-ystävämyynnissä Hennun kaa! :) Sielklä oli enimmäkseen kaikkee turhaa tällä kertaa, kun Cape Universal ei ollu siellä mukana :( Mut löysin kuiteski ihanan liilan paidan ja nahkatakin! :D Samana päivänä mulle tuli illal toosi tylsää, nii kelasin et soitan Camille. Se oli just meinannu soittaa mulle samaan aikaan, kysymään et voinks tulla niille yöks. Mä kuitenki kerkesin eka, ja Cami tuli meille<3 Syötiin 0.5 litraa jäätelöö per nenä, ja reilusti kermavaahtoo kyytipojaks. Lisäks oli iso kullho poppareita, ja Pepsi yms. Katottiin Aquamarine. Laitan nahkatakista ja meidän yökylä repertuaarista lopppuun kuvan!

Seuraavan päivän mä vietin koneen ääressä, kun editoin videota yhtä kouluprojektia varten. Illalla päätin mennä vuorostaan Camille yöks, ja katottiin kaks leffaa: Jennifer's Body ja Zombieland. Mässättiin sitten karkkia ja poppareita.. Oli taas kerran niin terveellinen viikonloppu! :D

Sunnuntaina lähin äidille, ei paljon muuta tapahtunukkaa.. Tänään maanantaina jouduin kolmannella tunnilla koulussa terkkarin luokse, kun alkop tulemaan migreenin oireita. Sain 400mg särkylääkettä ja jäin 3 h nukkumaan terkkarin sohvalle. Kävin välissä syömäss, ja migreeni oli jo vähän helpottanut. Ei ollut enää näköhäiriöitä, mut sitte kaikki aistit muuttu, esim. tuntoaisti meni sormista oudosti silleen, et ne eka tuntuu puutuneilt, mut sitte ku niiät puristelin ni nei ei alkanu kihelmöimään. Sitte se vähän paheni ja lähti sormista tunto. Siiten se siirty siitä nenään ja sen jälkeen suuhun xD Oli koko ajan semmonen aika poissaoleva olo, mutta kyllä se unen myötä helpotti! Vielä on vähän hellä olo aivoissa, mut kyllä se siitä!


Tässä siis tää nahkatakki, makso 30e!

Tässä ei siis todellakaan oo ylipaljon leffaruokaa xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti