Seuraavan päivän mä vietin koneen ääressä, kun editoin videota yhtä kouluprojektia varten. Illalla päätin mennä vuorostaan Camille yöks, ja katottiin kaks leffaa: Jennifer's Body ja Zombieland. Mässättiin sitten karkkia ja poppareita.. Oli taas kerran niin terveellinen viikonloppu! :D
Sunnuntaina lähin äidille, ei paljon muuta tapahtunukkaa.. Tänään maanantaina jouduin kolmannella tunnilla koulussa terkkarin luokse, kun alkop tulemaan migreenin oireita. Sain 400mg särkylääkettä ja jäin 3 h nukkumaan terkkarin sohvalle. Kävin välissä syömäss, ja migreeni oli jo vähän helpottanut. Ei ollut enää näköhäiriöitä, mut sitte kaikki aistit muuttu, esim. tuntoaisti meni sormista oudosti silleen, et ne eka tuntuu puutuneilt, mut sitte ku niiät puristelin ni nei ei alkanu kihelmöimään. Sitte se vähän paheni ja lähti sormista tunto. Siiten se siirty siitä nenään ja sen jälkeen suuhun xD Oli koko ajan semmonen aika poissaoleva olo, mutta kyllä se unen myötä helpotti! Vielä on vähän hellä olo aivoissa, mut kyllä se siitä!
| Tässä siis tää nahkatakki, makso 30e! |
| Tässä ei siis todellakaan oo ylipaljon leffaruokaa xD |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti