Ihanaa, kun pitkästä aikaa on oikeesti hyvä olo! Kaikki on ollu ihan sekasin nyt viimeset kaks kuukautta, ihme et selvisin hengissä ;) Mut tajusin, et elämäs on muita ihania asioita, ja viime viikonloppuki oli niin mukava! Ja nyt mä HEHKUN! Tää varmaan viestittää aika hyvin mun fiiliksii:
Oon vähän OBSESSED ABOUT CROATIA, sinne meen taas kesäl kolmatta kertaa<3
Tää taitaa olla mun lempikuva, sillä kaikki tulee olemaan erilaista ku viime kesänä, koska mun elämästä puuttuu se, jota tarviin nyt<3 Miss you
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti