Tänään siis lakkasin varpaankynnet, toosi pitkästä aikaa.. Semmoset vajaa 10 min meni niitä töhertäessä.. Niiden inspiraatio oli siis kesä, ja kun oon ite niin läheinen meren kaa, nii piti laittaa hienot syvänsiniset kynnet. Mietin sitte, että niistä puuttui jotain, nii laitoin vielä graffiti-kynsilakkaa sillai viistosti reunoihin..
Kuva ei nyt oo paras mahollinen, mut idea välittyy ;D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti