maanantai 28. maaliskuuta 2011

Kesäaikaa!

Tänään oli siis maanantai, ja koska eilen kellot väännettiin kesäaikaan, en jaksanut nousta millään sängystä aamulla, kun oli "kauhea jet lag". Koskaan ei ole yhden tunnin ero vaikuttanut näin paljon, ja olen sentään matkustellut maailman ympäri pari kertaa, niin luulisi että 7 tunnin aikaero vaikuttaa enemmän, kuin yhden tunnin ;) En ole siis kirjoittanut piiiiiitkään aikaan tänne, koska on ollut niin paljon kiireitä. <-- emävalhe

Tivottavasti jotain jännää, tai supermuksua tapahtuisi tämän tylsän arjen keskellä.. Tämä takatalvikin on masentanut, kun sitä niin kovasti odottettiin että lumet ehtii sulaa huhtikuussa. Kai ne venyy sitten vielä toukokuuhun asti.. Tulee ainakin pitkä kesä :) Kesästä puheen ollen, pitäisi soittaa ratsastusleirit varaukseen..

Ja vielä, kaikkihan tietävät että lauantaina oli Earth Hour 60+ - tapahtuma. Nämä ympäristö asiat ovat todella lähellä sydäntä, ja haluaisin, että kaikki panostaisivat sen säilyttämiseen, mitä on vielä jäljellä. En kyllä ala syyttelemään, jos joku ei viitsi tehdä mitään.. Täytyy vain sanoa, että muistakaa rakastaa sitä mitä meillä on jäljellä, eikä kuluteta maailmaa loppuun niin, että kaikki ihanat ja kauniit eri ympäristöt ja eläimet kuolevat. Nehän olivat täällä ennen meitä ja ihmiset tulivat järkyttämään tätä täydellistä luonnon tasapainoa..

Olin muuten viime viikolla laittanut hienot ruusukynnet, mutta niistä en jaksanut/ehtinyt ottaa kuvaa.. Mutta todella hienot tuli, ja sain paljon kehuja! ;)  ~ Erittäin myöhäistä kesää odotellessa, Aukka<3

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Myöhässä!

Tämä merkintä tuli nyt vähän myöhään, kun en ole iltaisin pitkäksi aikaa koneelle ehtinyt. Torstaina oli siis nimipäiväni, joten poikettiin äidin kansssa koiranruokaostosten yhteydessä Seppälän ALE-laarin luokse. Siinä sitten vähän tutkiskeltiin, ja löytyi tälläinen ihana toppi.
Toppi maksoi vain 5e!
Samalla reissulla käteen tarttui 4 kynsilakkaa, joista kahta käytin myöhemmin lauantaina mansikkakynsiini! ;) Tässä siis kuvat kynsilakoista:

 Ensimmäinen on persikkainen koralli, joka kimaltelee mukavasti :] Toinen liila glitter-lakka, ja kolmas on raikas omenanvihreä, joka on myös kivan kimalteleva! Neljäs näkyy kuvassa vähän oudon värisenä, eli ei todellisuudessa ole kirkkaanpunainen, vaan hieman korallin sävyinen punainen.

Lauantaina kävin ihonpuhdistuksessa, joka olin ihmeellisen raikastava kokemus! :)) Sen jälkeen kaverini Vilma  tuli yöksi. Katsoimme leffan, "sokko-meikattiin" toisemme, ja lakattiin kynnet kesäisen mansikkaisiksi, kun kesää niin kaipailtiin!<3


Tässä valmiit kynnet, ja pohjaväri :)

tiistai 8. maaliskuuta 2011

Ratsastusta, ratsastusta ja vielä vähän RATSASTUSTA!

Viime tiistaina ja tänään oli aika kiintoisat ratsastuskokemukset... Viime viikolla piti mennä ratsastamaan Rinkelillä, joka on mukava ja reipas rautiaankirjava poni. Poni oli jo maneesissa, ja kun lähdin sinnepäin talsimaan, kuulin, että joku poni oli päässyt irti. Kiiruhdin siinä katsomaan, että tarvittiinko apua, mutta tilanne oli jo hallinnassa. Elbrus, eli Rusina oli saanut vetopaniikin, rikkonut 2cm paksun nahkakaulapannan, ja kaiken kukkuraksi sen ratsastaja Venla oli aivan Rusinan vieressä pilttuussa. Tämä oli aika selvästi melko stressaava kokemus Venlalle, joten vaihdoimme poneja. Tunti meni ihan kivasti, ponin sain syvälle kulmiin,taipui mukavasti ja kulki pohkeen edessä koko tunnin, ah<3

Tänään menin myös Rusinalla, joka säikähti kolme kertaa tunnin aikana. Ensin, kun maneesin katolta tippui lunta, toisen kerran, kun Aktor nosti väärän laukan, korjasi sen hassusti, ja sai takana kulkeneen Cindyn myös sekaisin (ja sen seurauksena Rusina teki perässä), ja kolmannen kerran, kun Rusina sai hullun pukkilaukkakohtauksen... Perus ;) No mutta joo, tämmönen perus-ridapäivä!

Heips!

Tämä on nyt siis uusi blogi, jossa kerron aina päivien kulusta, jos jotain kiinnostavaa tapahtui yms. Yritän pitää tämän blogin aktiivisena, koska toinen blogini on aika vaikea pitää päivitettynä! Tänne tulen siis tuhertelemaan kirjoituksia lähes päivittäin! ;D