tiistai 8. maaliskuuta 2011

Ratsastusta, ratsastusta ja vielä vähän RATSASTUSTA!

Viime tiistaina ja tänään oli aika kiintoisat ratsastuskokemukset... Viime viikolla piti mennä ratsastamaan Rinkelillä, joka on mukava ja reipas rautiaankirjava poni. Poni oli jo maneesissa, ja kun lähdin sinnepäin talsimaan, kuulin, että joku poni oli päässyt irti. Kiiruhdin siinä katsomaan, että tarvittiinko apua, mutta tilanne oli jo hallinnassa. Elbrus, eli Rusina oli saanut vetopaniikin, rikkonut 2cm paksun nahkakaulapannan, ja kaiken kukkuraksi sen ratsastaja Venla oli aivan Rusinan vieressä pilttuussa. Tämä oli aika selvästi melko stressaava kokemus Venlalle, joten vaihdoimme poneja. Tunti meni ihan kivasti, ponin sain syvälle kulmiin,taipui mukavasti ja kulki pohkeen edessä koko tunnin, ah<3

Tänään menin myös Rusinalla, joka säikähti kolme kertaa tunnin aikana. Ensin, kun maneesin katolta tippui lunta, toisen kerran, kun Aktor nosti väärän laukan, korjasi sen hassusti, ja sai takana kulkeneen Cindyn myös sekaisin (ja sen seurauksena Rusina teki perässä), ja kolmannen kerran, kun Rusina sai hullun pukkilaukkakohtauksen... Perus ;) No mutta joo, tämmönen perus-ridapäivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti