Tänään oli siis maanantai, ja koska eilen kellot väännettiin kesäaikaan, en jaksanut nousta millään sängystä aamulla, kun oli "kauhea jet lag". Koskaan ei ole yhden tunnin ero vaikuttanut näin paljon, ja olen sentään matkustellut maailman ympäri pari kertaa, niin luulisi että 7 tunnin aikaero vaikuttaa enemmän, kuin yhden tunnin ;) En ole siis kirjoittanut piiiiiitkään aikaan tänne, koska on ollut niin paljon kiireitä. <-- emävalhe
Tivottavasti jotain jännää, tai supermuksua tapahtuisi tämän tylsän arjen keskellä.. Tämä takatalvikin on masentanut, kun sitä niin kovasti odottettiin että lumet ehtii sulaa huhtikuussa. Kai ne venyy sitten vielä toukokuuhun asti.. Tulee ainakin pitkä kesä :) Kesästä puheen ollen, pitäisi soittaa ratsastusleirit varaukseen..
Ja vielä, kaikkihan tietävät että lauantaina oli Earth Hour 60+ - tapahtuma. Nämä ympäristö asiat ovat todella lähellä sydäntä, ja haluaisin, että kaikki panostaisivat sen säilyttämiseen, mitä on vielä jäljellä. En kyllä ala syyttelemään, jos joku ei viitsi tehdä mitään.. Täytyy vain sanoa, että muistakaa rakastaa sitä mitä meillä on jäljellä, eikä kuluteta maailmaa loppuun niin, että kaikki ihanat ja kauniit eri ympäristöt ja eläimet kuolevat. Nehän olivat täällä ennen meitä ja ihmiset tulivat järkyttämään tätä täydellistä luonnon tasapainoa..
Olin muuten viime viikolla laittanut hienot ruusukynnet, mutta niistä en jaksanut/ehtinyt ottaa kuvaa.. Mutta todella hienot tuli, ja sain paljon kehuja! ;) ~ Erittäin myöhäistä kesää odotellessa, Aukka<3
Ahh, sulaispa ne lumet jo...
VastaaPoista