sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Myöhässä!

Tämä merkintä tuli nyt vähän myöhään, kun en ole iltaisin pitkäksi aikaa koneelle ehtinyt. Torstaina oli siis nimipäiväni, joten poikettiin äidin kansssa koiranruokaostosten yhteydessä Seppälän ALE-laarin luokse. Siinä sitten vähän tutkiskeltiin, ja löytyi tälläinen ihana toppi.
Toppi maksoi vain 5e!
Samalla reissulla käteen tarttui 4 kynsilakkaa, joista kahta käytin myöhemmin lauantaina mansikkakynsiini! ;) Tässä siis kuvat kynsilakoista:

 Ensimmäinen on persikkainen koralli, joka kimaltelee mukavasti :] Toinen liila glitter-lakka, ja kolmas on raikas omenanvihreä, joka on myös kivan kimalteleva! Neljäs näkyy kuvassa vähän oudon värisenä, eli ei todellisuudessa ole kirkkaanpunainen, vaan hieman korallin sävyinen punainen.

Lauantaina kävin ihonpuhdistuksessa, joka olin ihmeellisen raikastava kokemus! :)) Sen jälkeen kaverini Vilma  tuli yöksi. Katsoimme leffan, "sokko-meikattiin" toisemme, ja lakattiin kynnet kesäisen mansikkaisiksi, kun kesää niin kaipailtiin!<3


Tässä valmiit kynnet, ja pohjaväri :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti