Tämä merkintä tuli nyt vähän myöhään, kun en ole iltaisin pitkäksi aikaa koneelle ehtinyt. Torstaina oli siis nimipäiväni, joten poikettiin äidin kansssa koiranruokaostosten yhteydessä Seppälän ALE-laarin luokse. Siinä sitten vähän tutkiskeltiin, ja löytyi tälläinen ihana toppi.
| Toppi maksoi vain 5e! |
Samalla reissulla käteen tarttui 4 kynsilakkaa, joista kahta käytin myöhemmin lauantaina mansikkakynsiini! ;) Tässä siis kuvat kynsilakoista:
Lauantaina kävin ihonpuhdistuksessa, joka olin ihmeellisen raikastava kokemus! :)) Sen jälkeen kaverini Vilma tuli yöksi. Katsoimme leffan, "sokko-meikattiin" toisemme, ja lakattiin kynnet kesäisen mansikkaisiksi, kun kesää niin kaipailtiin!<3
| Tässä valmiit kynnet, ja pohjaväri :) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti