sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Let's DANCE!

No niin.. Mä kävin tossa perjantaina taas Bouncessa, ja nyt tulee tippa linssiin ku seuraava Bounce ei tuu ku vasta tyyliin kesäloman jälkeen ;( Siel oli ihan kivaa, itseasias oli hauskempaa jopa ku viimeks. Tällä kertaa siel oli aika sama porukka ku viimeks, mut meil oli viel Anette uutena seuralaisena siellä ;) Sit seuraavana aamuna mulla oli synttärit Flamingossa! Olin perjantaina enne Bouncea käyny Tapiolas ostamassa kameralle vesisuojus-hommelin. Laitan tänne vähän kuvii meijän touhuista, ehkä jonku videonki ;D Mut joo, siel oli siis Cami, Hennu, Vilma, mä ja Anette. Iskä tuntee jonku Flamingon johtajan yms, nii saatii kaikki omat vapaaliput! Syötiin kans ihan mielettömästi ruokaa, eli ei ihan heti menty uimaan!









Hyppäsin kans ekaa kertaa 5 metrist! (Kröhöm joo tota..) On aina ollu semmonen olo, et hyi vittu en salee hyppää tost, mut eilen päätin´, et jos aattelee liikaa, nii siit ulee vaa koko aika pelottavampaa. Sit mä päätin vaa tippua. Kiljasu autto! :D Eikä se ees ollu nii paha.

Täs on vähän kuvia Yuksista nauttimassa kesäilmasta!




Kesäistä kesää toivottaa Aurora ja Yuksi<3

1 kommentti:

  1. huomasin just sen öö.. Janinankö(? sori vaa ku en tiiä näit nimii :D) blogis sen helium videon... "You don't get to polish anything but your ass hole" :D memoriess. lol I remember hennu's face when i said that it was like :O lololololol0olol can you tell im kinda bored

    VastaaPoista