| Tässä vähän kesäisiä kuvia mun pikku kullasta<3 :D Pitäs säilyttää kesätunnelmaa.. |
Innostuttiin kans vähä dokaa, ja juotiin jotai tyttöjuomii, esim passionhedelmän makusta skumppaa, fresitaa, simaa, kaljaa yms. HEHE.. Käytiin jossai Kirkkonummen keskustas vähä hyörimässä, ku alko Dirty Bit soimaan meiän kotibileissä ja aikuiset pomppas terassille keikuttelee lantioo xD Oltiin vähän että NYT MENNÄÄN! Siel sit oli jotain poikii, ei juurikaan tyttöi.. Käveltiin vähä ympäriinsä, kunnes jotkut pojat bongas meiät xD Oli aika huvittavaa kuunnella niiden epätoivosii houkutteluja!
Jajajajajajajaja mulla on nyt siis viikonloppuna synttäripartyt, vaik synttärit oli jo maaliskuussa xD Katotaan jos saisin vedenkestävän kameran kuoren jostai mun pokkarikameraan.. Voin siellä Flamingossaki heiluu kameran kaa!
With L-O-V-E, aurorasd`` <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti