perjantai 3. kesäkuuta 2011

No moi .

Okei, eli en oo kirjottanu pitkään aikaan mitään, ku motivaatio katos hetkeks :D paljon on täs ny kuiteski tapahtunu.. joku kuukaus sitte (hehheh) kävin Janskun kaa TAAS flamingossa, kuvia laitan sit ku jaksan, ja oli meijän koulun ja yhen topisen koulun väliset kisat, voitettiin ekaa kertaa! Wouw.. Oon käyny nyt parina päivänä Hietsussa, sieltäkää ei tullu kuvii :D mut huomen taas ja katotaan jos saan jotai kuvii sielt ku oon siel koko illan..

Mitäs muuta on hommaillu... AINII! Oli estekisat, ja tulin ekaks, ja oli kans tanssiesitys, seki meni tosi hyvin. Kävin kans kahtena päivänä showtanssin SM-kisois. Kuvia ja videoita laitan sit ku jaksan! Teen varmaa erillisen merkinnän yksinään niitä varten. Tästä meenki sit laittaa kynnet näteiks huomista varten! ((:  (Niistäki sit kuvia tänään tai viikonloppuna)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti