maanantai 25. huhtikuuta 2011

Two souls, but with a single thought

Nyt kun on pääsiäinen, nii tuntuu siltä, et kaikki menee johki mökille yms, ja mä homehdun yksin kotona.. -.- Mut päätin make the most of it, ja kävin vähän leffassa, kattomassa leffaa "Limitless". Ihan sikahyvä!! Raksin sitä leffaa<3 Se oli niin ylikiehtova, ja ihmeellinen, käykää kattomassa!

Eilen kävin kans chihuahua-miitissä, missä Yuksi tapas paljon muita chihui :) Maailman mahtavimpana valokuvaajana jätin kameran, enkä ottanu kuvii -.- Jes, hyvä mä xD Ilmotettiin Yuksi myös sen ekalle TOKO-kurssille, että saadaan kaikki taidot hienosäädettyy agilityy varten. Sit ku meen agility-kurssille, ei tarvii häpeillä Yuksin tottelemattomuutta ;D


Niin tota.. Kävin siis tallilla kattomassa ku Cami ridas sen ponilla. Oli kyl hauskaa, nii hauskaa et melkeen tuli pissat housuun pari kertaa ;D

Mansikat NIIN kuuluu kesään, otin tästäki taiteellisii kuvii, slurps ;P

äöäö huomen on koulus ranskan koe..
Mauh en jaksa mennä kokeeseen!

1 kommentti: